Golf II GTI VR6 by BaranMC
ENGINE
- Silnik 1,8 8V 112 w serii, 1988
- Głowica
- Wałek sportowy
- Wydech sportowy
- Moc : około 125ps
SWAP
- 2.8 12V VR6 AAA 174PS
- Silnik 12V wolnossacy
- Moc około 190ps
- Polerka + czarny mat
- Chomowany dolot
- Filtr stozkowy
- Filtr odmy
- Rozwiercona przepustnica
- Rozwiercony kolektor ssacy
EXHAUST
- Kolektor 6:2:1 wyjscie 2,5 cala
- Rura 2,5 cala przelot
- Patelnia 2,35 cala
- Rura 2,35 cala przelot
- Ostatni tłumik Golf Mk3 2,0 16V ABF
- Brak katalizatora
SUSPENSION
- Piasty 5x100, zaciski i jarzma MK3 VR6
- Tarcze nawiercane i frezowane zimmermann
- Przewody hamulcowe w oplocie stalowym Goodridge
- ABS i EDS
- Klocki ATE
- Płyn Textar DOT-4
- Felgi : speedline 16'' 6,5j
- Opony : Toyo PROXES T1-R 195/40/16
- Dystanse przod 7mm , tył 25mm
- Zawieszenie gwintowane Ta Technix
EXTERIOUR
- Front: Yellow
- Kolor Tornado Rot LY3D
INTERIOUR
- Pasy Sparco
- Kierownica Victor 280mm
- Licznik Digital ,swap licznik Mk3 VR6
Pozdrawiam
|

News |
Performance |
Zloty |
Wideo |
Nasze prace |
Linki |
Ziomki | |
Polecamy * CARSDREAM * WOLFSGRUPPE * CULTSTYLE * STYLEPOZNAN
WHEEL-WHORES * MEGUIARS * PERFORMANCEVWMAG
* LOWRIDE * |
Copyright © 2009-2013 Bestperformance |
|
|